Hej

Idag har jag sytt lite tyg hjärtan för första gången. Fick en spontan ide bara så dära efetr att ha sett en massa olika fina tyghjärtan. Tog tyg från någon gammal tröjja & sen ett tyg från ett gammalt örngott. Humm, blev så där. Jag kan ju inte sy :( Ingen bomulls stoppning hade jag heller men mormor sa att man kunde använda papper som stoppning. Det gjorde jag haha. Synd att man inte har någon symaskin! Men gjorde iaf 2 st 1 litet & ett större, duger iaf. Bra träning är det ju! Snart an jag säkert göra jätte fina hoppas jag :) Dom ska hänga på skänken el på något skåp.

Vi åkte till Anders & Britt idag efetrsom Fredrik & Liam skulle klippa sej. & till min stora förvåning vågade Liam göra det! Ojoj vilken skillnad! Han blev så stor! Men saknar redans hans go hår! Men det blir bättre detta efetrsom han hade så tjockt hår innan så han blev alldeles svettig av det! Inte så roligt kanske. Han blev iaf jätte fin & stolt. Busig som bara den blev han efteråt haha. Blev biten av ett lus också på örat (klippningsmaskinen) :( Han blev ledesen då men det gick över fort! Blev ett lite sår som blödde. Men det blir så när Britt skulle försöka ta försiktigt vid örat & måsta ta av själva hylsan som är på el vad man ska säga också vred Liam på huvudet. Hoppas att han inte minns det bara nästa gång han ska klippa sej haha. Vi sa att det var en lus som bet honom haha. Han var så himmla duktig! Mammas <3 Undra om dom känner igen honom imorgon på dagis?

Nu ska jag kika på lite bloggar som jag följer. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0