Hej på er!

Härligt med Lördag. Synd bara att jag ska upp tidigt i morgon & jobba :( Bra med jobb men tycker inte om att stiga upp tidigt! Är ingen morgon människa igentligen. El, det går bra när man inte MÅSTE kliva upp lix. Då går det hur bra som helst att stiga upp tidigt. Jag brukar sova till 8 nu på mogonen el halv 9 beror på när Liam vaknar, i morgon blir det 5.30 :( Skaplig skillnad. Men men jag har inget att klaga på! Jag jobbar ju bara kvällar annars ju så det ska nog gå bra. Lika bra att vänja sig till sommaren då det nog blir mest dagar jag jobbar.

Idag har vi varit & grattat Fredriks pappa som fyllde 46 år idag. Fikade kaffe & Gräddtårta :) Efter det så åkte vi hem & städade lite. Sen fick vi besök. Desen & hans dotter Ebba & Desens storebror markus. Ebba & Liam har ju lekt förut då dom var här i sommars men nu tror jag inte dom kännde igen varandra. Liam var blyg iaf :) Efter dom varit här så åkte Fredrik till garaget & jag & Liam till mamma & pappa & hälsa på dom. Nu är vi hemma & fikar lite :) Efter Liam har lagt sig ska jag våga mig på att måla skänken som vi har i köket. Har ju köpt nya hantag som jag ska sätta på sen. Hoppas att det bli bra! Jag är INTE duktig på att måla direkt men man måste våga prova för att bli bra på något right? Sen om det skulle bli bara kattskit av allting så gör det inte så himmla mkt eftersom den inte är i kanonskick precis. Lådan högst upp är lös & rammlar bort vid varje öppning. Men så är det ju när man köper i från Jysk! Men det är ju rätt så billigt iaf.

Nu kan man säga att jag är helt frisk igen. Känner knappt av halsen.Någon gång i bland gör den sig påmind från sjukan som jag haft men inte mkt! Skönt att vara sig själv igen. Nu är det bara att hålla tummarna att jag håller mig frisk ett tag framöver :)

Nu ska jag busa med Liam. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0