Hej

Halsen gör typ lika ont idag också & den blir inte bättre av att jag just nu äter appelsin men det är ju så gott. Är seg idag :( Kanske en promenad skulle göra en piggare? Nja, tveksamt! Tråkigt väder idag ju. Vill at Liam ska vara hemma med mig nu. Han är ju på dagis. När han kommer hem ska jag åka på jobbet :( Fredrik är på Ams idag på nått möte. Liam var lessen i morse när han måsta åka på dagis :( Fick pussen & kramen av honom iaf. Han trivs så bra på dagis & jag vet att så fort han kommer dit vill han bara leka. Då hinns det inte med att säga hej då ens :) I morgon är jag ledig vad jag vet nu ringer dom så måste jag säga ja. Måste få in varenda krona nu! Men det känns så taskigt mot Liam på något vis att man knappt hinner träffa honom ju :( Men om jag är ledig i morgon ska vi busa när han kommer hem i från dagis :D Då ska i hitta på något roligt! Skulle varit väg på buspalatset kanske? Jaja, vi får se!

Lite uppdatering om viktväktarna vore kanske inte helt fel nu. Fasst det finns inte så mkt att skriva om igentligen. Bara att allting går bra! Har kört 1 vecka nu. Ska ta & väga mig snart,hoppas på att vågen visar mkt mindre nu! Jag vill att det ska gå fort ner till 55 så man kan gå ner lite till sen tills man blir nöjd.Har fortfarande inte köpt gymkort :( Men det måste jag göra! Tränar lite hemma träning så länge, situpps. Förut körde jag med hantlar också minns jag. Det skulle jag ha börjat med igen kanske. Blir av med allt gäddhäng! Sånt har jag överflöd med & inte går det bort heller :( Men men, så är det. Blir nog till att göra sig iorning lite snart & gå ut & gå med Alma.

Hade glömt bort att det var 1a Mars i går. El, jag visste ju att det var det eftersom jag gick & sa det hela dagen i går på jobbet. Men jag tänkte lix inte på vad det betyder. Det betyder ju att det är ny månad & det går mot vår :) Yipii. & vi får snart flytta in till huset. Härligt! Men det börjar bli stressigt med allting. Vet inte riktigt vart jag ska börja! Har ju så mkt skit i klädsskruben så jag vet inte vart jag ska göra av det. Har börjat packat lite smått i Lördas ju men kom inte långt! Man har då samlat på sig allting också! En massa skräp. Ska börja med att rensa ur ala skåp & lådor kanske? Så är det över. Men när ska jag hinna det? Jag måste ju plugga också. Hoppas boken kommit idag så jag kan börja lite smått med medicin nu. Vore bra att ligga lite före :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte läst din blogg på evigheter eftersom jag inte haft favoriter kvar.. äntligen kan jag läsa din blogg igen :) hoppas allt är bra med er.. kram

2009-03-02 @ 10:26:22
Postat av: Emma

Jag har inte läst din blogg på evigheter eftersom jag inte haft favoriter kvar.. äntligen kan jag läsa din blogg igen :) hoppas allt är bra med er.. kram

2009-03-02 @ 10:27:00
URL: http://ev-intsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0