Hemma igen :(

Japp, fick fara hem idag från jobbet. Hatar att fara hem! Alltså jag hatar att bara lämna dom andra. Iof så var vi 3 eftersom jag är där extra pga en sak. Hoppas att det går bra ändå nu, känner mej grymt taskig. Ville inte åka hem heller men det var sjuksköterskan som skikade hem mig & det var kanske för allas bästa. Inte bra om gammlningarna blir sjuka. Halsen gör ont som FAN & när sjuksköterskan tittade ner i halsen på mig så fanns det gula & vita prickar alltså halsfluss :( Jag har även feber nästan 39grader :( Hatar att ha feber,fryser som en isglass just nu! Jag kan varken äta el drika något. Glass går bra faktikt men inte vatten el mat & jag är så fruktansvärt törstig! Inte bra. Är väldigt uppsväld i halsen så kanske man skulle ringa till rådgivningen & höra om man får komma in på akuten eftersom hälsocentralen är stängd? Måste ju dricka vatten men det går inte. Fasnnar liksom & gör ont! Är det vätska i glass? Det funkar iaf inte att släcka tösten med det. Typiskt nu har jag kommit över min poäng också,har ätit mkt glass idag. Men jag bryr mig inte just nu. Jag är sjuk & då behöver man inte banta! Hoppas,hoppas jag är frisk tills på Torsdag! Måste,måste jobba. Blir inge busland för lillfisen i mogon heeler :( Lessen han kommer att bli. Nu när mamma äntligen är ledig så ligger hon sjuk :( Hoppas jag kan åka & få pencelin någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0