Kaffestund

Nu är Liam lämnad på dagis, jag är nyduchad & insmörjd,kaffetstår här framför mig :) Härligt! Vad ska man hitta på idag då innan jobbet? Antar att det blir att städa lite & plugga. Ska passa på att plugga nu på en gång föresten när Fredrik ändå sover. Idag var det hans tur att ta sovmorgon. Jag hade svårt att somna i går så det var motigt att kliva upp i morse, tyckte nog Liam med. Men nu är det skönt att vara vaken i tid. Blev ju sent för Fredrik i går också som måsta fixa med skotern ändå till sent på natten,stannade ju i Sröm tror jag.

Undra om jag & Liam ska gå på minikul i morgon? Blir stressigt då jag ska iväg & jobba sen ju. Men det vore ändå roligt att gå denna gången eftersom det inte vart sist ju! Tänk redan Onsdag i morgon! Guud vad fort det går. Snart bor vi i hus hehe. Igår målade jag 2st saker till. Har haft 2 st röda hängare i form av hjärtan i badrummet. Nu målade jag dom ja, vilken färg tror ni? Japp, vitt såklart! Blev fint. Vet inte om jag ska fortsätta ha dom som handukshängare el om jag bara ska ha dom hängandes någon ananstans. Det återstår att se.

Nu ska jag prata med Emma lite på msn. Sen blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0