Knepigt!

Usha, är less på att det ska vara så orrätvist med allting! Ja menar om jobb. Orkar inte skriva om allting nu. Men jag tycker bara det är fel att jag knappt får några turer nu på jobbet medans dom nya vikarierna får hur mkt som helst! Usha! Det borde ju vara tvärtom att dom som jobbat längst ska få mera jobb lr? Jag har fan jobbat i 4 år nu som vikarie. Ibland vill man bara skita i att i huvudtaget tacka ja till dom få turer man får. Ibland vill man göra något helt annat. Trivs så bra att jobba där men när det ska vara så orrätvist tappar man ju lusten till att jobba! SYND!

Nu ska jag hämta min lillgrabb på dagis snart. Denna dagen har gått väldigt fort måste jag säga. Har fått mkt gjort i pluggväg men mindre i annat men så är det ju. Man kan inte hinna med allting man vill. Kanske kan röjja ut lite papper & skit sen. Jaja, vi får se! I morgon hoppas jag verkligen att jag får jobba.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0