phu

Nu är jag hemma i från klädbytardagen,helt slut! Är så mkt folk där & trångt. Men det är roligt att kunna handla så mkt fina kläder för så billig peng. Blev en hel kasse med tröjjor,byxor,skor,jacka. Nu har han lite sommarkläder iaf. Men behövs nog mera ändå sen. Liam blev iaf glá när jag kom hem med kläder till honom.

Blir nog att vi åker & hälsar på Anders & britt sen. Fasst är rätt så slu & trött just nu. La mej sent i går & klev upp tidigt. Inte bra,inte bra! Föresten så köpte jag mera färg idag på byggmax. Så kanske att jag blir hemma & målar i stället då. Vore skönt att blir klar med den andra skänken innan vi flyttar. Fasst det var läge sen jag följde med till Stormyra nu också. Humm, ja det tål att tänkas på. Vore ju väldigt bra att passa på & måla när man är ensam hemma. Inte så bra om Liam är hemma då jag målar. Han vill gärna vara med & måla han med :) Blir ju inte så lyckat då kanske..

Oj,vad jag har ont i fingrarna! Jag har spelat gitarr för mkt nu. Har lärt mig ganska mkt igår faktiskt. Bara man kommer in i det & lär sig byta accord så går det bra :) Rätt så roligt faksikt! Men som sagt,ont i fingrarna får man! Pluss att jag har ont i handen också. Brände mej i går på ungnen när jag skulle göra Lax. Usha vad ont det gjorde & gör. Stort sår där nu :( Bjöd mamma & mormor på lax i går :) Gött!

Nu ska jag kika runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0