Sova?

I morgon är sista dagen jag äter pencilinet,skönt! Hoppas att det inte kommer tillbax bara. Viste att det var pga bakterier halsen gjorde ont. Alltså hade jag halsfluss fasst dom inte såg bakterier på halsprovet. Var säkert så förra gången jag hade så ont i halsen också. Men då fick jag ju inte pencilin eftersom dom sa att det var virus men det gjorde dom ju även denna gången fasst jag sa att jag ville ha pencilin & fick prova det & det hjälpte ju! Skulle igentligen tillbax på hc idag,kom jag på nu. Men ähh fick ju ingen tid så det kan ju inte spela någon roll eller? Kommer det tillbax så åker jag såklart dit.

Usha, jag borde kanske sova. Men jag fik ju en skön& lång sovmorgon ändå till klockan 10 idag!! Det var läänge sen. Därför är jag inte ett dugg trött nu. Men ska upp kl 7 i morgon så kommer nog att vara trött då! Jaja, ingen ide att lägga sej pigg. Blir bara att man ligger där 6 vänder & vrider på sig. Det är inte roligt! Lillgubben kommer säkert kliva upp snart för att gå till våran säng,brukar göra det vid 11. Han blir nog förvånad när jag inte ligger där. Lite synd att det blivit som en vana för honom. För någon kväll sedan så fick han gå tillbax till sin säng igen & det gick bra! Hans somnade om nästan på en gång igen. Han är så inställd på att kliva upp & lägga sig i våran säng nu så det kan bli svårt att få bort om man inte låter honom gå tillbax till sin säng någongång. Fasst det är ju väldigt mysigt att ha honom i våran säng också. Igår la jag mig med honom i hans säng men det är ju så kort så vi gick & la oss i våran stor säng alla 3 :) Myspys!

Inte hann jag med att plugga som jag skulle göra heller. Synd! Men det gör inte så mkt. Men jag vill beta av några uppgifter för att ligga steget före. Fasst det gör jag ju ändå. Fick mail om hjärt & lungräddning idag igen. Gruvar mig som fan att åka till gymnasiet i Bollnäs! Inte hittar jag dit inte, Men det kommer flera tillfällen så jag får se om jag skickar svar & säger att jag åker el tar det vid nästa tillfälle. Har ju igentligen inte börjat kursen ännu. El, börjat har jag ju men för tidigt. Ska igentligen inte börja läsa förens den 23e men jag vill ju somsagt ligga steget före.

Nu blir det fullspeckat resten av veckan för min del. Jobb i morgon & på Onsdag. Cellprovet på Torsdag som jag gruvar mig så förbannat för! Fredag ska jag plugga. Lördag jobbar jag igen. Hoppas att man hinner packa lite också. Skulle ju behöva rensa ut lite. Har lämnat saker till loppisen på jobbet idag med mamma. Slängt en sopsäck med gamla gardiner & gammla kläder. Sönt att bara kasta sånt som ligger & skräpar! Blir nog flera kassar med skräp att kasta skulle jag tro. En massa papper & skräp i alla lådor & skåp också. Bara att röjja nu!

Nu ska jag stänga av internett en snabbis. Måste ha internettsladden till att lägga in kort på datorn,hittar inte den andra. Men återkommer med kort på skänken som jag målat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0