Vårväder?

Ja, så känns det nästan ute nu. Jätte varmt & skönt! Synd att det är lite slaskigt bara men så blir det ju. Idag är det skönt att vara ledig.Har inte hunnit med allting jag hade velat ännu :( Ska plugga sen ikvälli stället för nu tror jag. Ingen bråska heller precis. I morgon & på Ondag blir det jobb igen. Skönt med kvällsturer :) Hinner jag skjussa Liam på dagis före ju. Var länge sen jag skjussade el hämtade nu. Blir mest Fredrik eftersom han inte jobbar något. Idag är han på Ams så då skulle han ju ändå förbi dagis så då skjussade ju han idag. Blir krångel med bilstolen annars. Hoppas att han hinner hem innan Liam ska hämtas då kan ju jag också följa med :)

Gick ner på kisoken med Alma en sväng nyss & köpte semlor. Ska bli gött! Mamma kommer väll hit sen & dricker kaffe men antagligen ingen semla så det blir väll bara jag som äter då. Inte för att jag borde men det är ju så gott.

Nu lyser solen så jag tänker inte sitta här länge till. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0