Ähh.

Jag skrev ett inlägg i går men det kom alldrig upp ju :( STÖRIGT! Jag blev inte alls ledig i går,jobbade kvällen. Ska snart iväg igen! Men på Måndag är jag ledig iaf. Även om det är bra med mkt jobb så är det även jobbigt haha! Men skönt när pengarna kommer sen ;) Fasst dom försvinner till räkningar & en massa annat. Men päningar behövs. Synd att det är ska vara lättare att få tag på dom bara.

Snart blir det lunch. Blir väll nått enkelt bara. Liam ska åka till gammelmormor sin & vara där i 2 timmar innan min mamma tar över. Fredrik ska ju på Radjos & sen Folkan i stan & jag ska ju jobba. Mamma kunde inte vara barnvakt på engång, hon ska skjussa pappa på trafikskolan. Hoppas att det går bra för Liam att vara där. Han kan ju vara såå bråkig just nu! (trotsålder) Men men, det kan hända att han är lugnare när inte vi är med,verkar så :) Liam& mamma skulle kratta sen. Mamma hade köpt en kratta till honom :) Han tycker nog det blir kul.

Usha i morgon ska man upp tidigt! Jobbar från morgon till kväll :( Undra om jag ska åka hem på långrasten? Läre göra det annars får jag inte träffa Liam något ju. Men känns som man knappt hinner hem förens man ska tebax igen. Bensin går det ju också. Jaja, vi får se hur jag gör.

När,när ska jag plugga? Vaa? Får panik! Måste verkligen göra klart kursen nuuu! Har man det gjort sen.

Nu ska jag gå ner & kika hur det går för Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0