Hej

Usha vad dålig jag är på att skriva i bloggen. Men vårt internett har virus som inte gå bort! Jobbigt som fan. Den funkar iaf skapligt nu förutom att det kommer upp en varningsruta 1 gång i sek ungefär. Ska inte bli långvarig här utan jag ska sätta mig & plugga lite. Är inte på bra humör idag kan jag säga! I morse när jag steg upp så hade jag god lust att strupa katten kan jag lova! Nu måste han bort, kan inte vela fram & tebax nu. Men inge kul heller :( Men vad ska man göra? Snart är hela hallen & köket förstört, el det är redan det. Ska spackla & måla om när han är borta. Annars fortsätter han bara :(

Föresten så blev det ingen bebis denna gången. Kankse ska skriva det så ni vet. Väntar fortfarade på att läkaren ska ringa & berätta hur mina blodprov var men han ringer alldrig! Men jag vet själv nu att det var ett missfall. Kommer flera chanser :)

Sen ska jag gå på en promenad tror jag. Har blivit bra med sånna nu! Jag & therese har gått med hundarna nästan hela helgen :) Bra med motion! Det behöver jag verkligen nu.








Kommentarer
Postat av: molly

jag kan ta nisse

2009-05-18 @ 10:04:01
Postat av: Emma Viklund

Hej gumman!!

Vad jobbigt att katten förstör! :( Blir nog bäst att ta bort han, även om sånt inte är roligt. Vi ska ju försöka hitta ett nytt hem åt Amazon, vi vill ju inte ha katt nu känner vi! :/



Det är så tråkigt att det inte blev någon bebis, gumman! :( Men som du säger, det kommer fler chanser <3



Vad skönt att du är ute och promenerar gumman och att det känns bra! :)



Kram

2009-05-18 @ 10:34:38
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: madde

ja tråkigt att det inte blev någon bebis :( men det kommer fler chanser.. då kan vi försöka tillsammans haha :)

2009-05-18 @ 18:23:45
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: ennasus

du ska väl inte avliva nisse. Vi tar han

2009-05-18 @ 22:01:41
Postat av: Sofie

Nej vi ska inte avliva honom så klart. Vi ska prova att klippa klorna på honom nu. Om det inte funkar ger vi bort honom tror jag.

2009-05-19 @ 18:54:49
Postat av: Linda

hejsan! Vad tråkigt att det inte blev någon bebis :(

jag visste inte ens att du hade en till på g,, Men som du säger själv. Det kommer fler chanser :)

Hoppas allt e bra med dig!

2009-05-25 @ 10:39:15
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0