Hejsan igen!

Vi fick virus igen på datan, jag gick in på Facebook & då kom det tebax. Ska inte gå in där igen! Vill ta bort min Facebook jag kikar nästan alldrig in där ändå. Men nu vågar jag ju inte gå in där så den får vara kvar så länge! Fattar inte varför vissa folk ska lägga ut virus, varför lix? Bara för att jävlas med folk! Blä för dom.

Nu är det snart färdigt hos mamma & pappa, Fredrik har jobbat som en tok idag :) Duktig han. Jag har bara varit ledig idag. Jobbade hela helgen hela dagarna. Känns som jag bott på jobbet denna helg faktiskt men det går bra :) Det är roligt också ju. Idag har Johanna varit hit & hälsat på vi gick över till mamma & pappa & käka grillat. Limpan har busat så mkt så han nästan tvärslocknade i sängen, ovanligt! I morgon är det dagis igen. Idag var Alex & syrran med & hämta Liam då blev han glá :)


Nee, här har jag inte tid att sitta. Nu ska jag prata med Emma på msn :) Sen lämna in uppgifter. Bye!

Kommentarer
Postat av: madde

men :_S va konstigt.. jag får inge virus av att gå in där :S hur märkte du att du fick tillbaka det?

2009-05-26 @ 17:34:22
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0