Morgon

Hej & godmorgon. Var ett tag sen nu igen. Jag har jobbat så har inte haft tid att blogga något. Idag vaknade jag riktigt tidigt även fasst jag sa att jag måsta sova ut. telefonen ringde i morse men jag hann inte svara. Antar att det var i från jobbet. Kan dessvärre inte jobba idag. Fredrik ska bort & vi har ingen barnvakt i sånnafall. Sen ska vi iväg till Farmor/Farfar & hjälpa dom med en massa grejjer. Det blir nog städning idag också, var ett tag sen nu! Vill bara få Liams rumm helt klart nu! Bara golv som fattas nu. Fredrik satt upp tapeterna för någon dag sen & det blev bra för att vara 1a gången :) Stökigt här nu tycker jag,trivs inte då! Det blir rörigt när man måste ha leksakerna under trappen i hallen. Vissa leksaker är över hela golvet inne på Liams rumm.

Fredrik hjälpte mig med en massa uppgiter i förrgår. Gud vad duktig han var! Han om någon borde läsa till Uska haha. Han hade ju ALLA rätt! Kunde mkt mer änn vad jag kunde. Så det var bra, men vi är inte färdig ännu. Måste få mera hjälp ikväll ;)

Nu ska jag gå ner & kika om Liam börjar på att vakna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0