Tapetserar

Just nu är vi hos mamma & pappa & tapetserar. Lånar mammas bäärbara,vill också ha en sånn! Fredrik tycker att det är väldigt svårt att tapetsera ´med dessa tapeter. Dom verkar släppa från väggen :( Liam sover så sött en stund i vagnen nu,
Imorgon ska jag jobba,jobbar hela helgen & som vanligt delad tur. Bra med päningar! Men det är jobbigt också. Nu vill jag bara börja på mitt sommarschema! Då är jag på en & samma avdelning hela tiden om det inte blir extra jobb utöver det ändå. Jag längtar tills jag är uska & förhoppningsvis kan få mig ett fasst jobb. Tror jag ska söka jobb på sjukhuset el hälsocentralen då. Iaf prova nått annat lix :)

Nu ska jag ut & ta lite luft! Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0