Tordag

Godmorgon. Jaha, så blev det morgon. Har drömt mardrömmar inatt kan jag lova :( Inte kul precis! Idag mår jag lite illa & har små ont i magen. Funderar på hur jag ska göra med allt idag. Om jag ska jobba el inte? Kan vara skönt att komma hemifrån också & inte bara tänka på gårdagen. Jag längtar faktiskt tills i morgon då man förhoppningsvis får veta riktigt hur det är. Då kan man börja blicka framåt igen :)

Gud vad det stormar & blåser idag. Knakar i hela huset! Känns som det ska rasa snart!

Nee, nu ska jag gå ner & dricka något.

Kommentarer
Postat av: madde

säg gärna till när du vet hur det blev/är.. vi finns här för dig det vet du :)

2009-05-15 @ 15:46:46
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0