Gardiner

Just nu är jag hemma hos mamma & pappa & lånar deras strykjärn,har inget själv & jag vill stryka lite julgardiner idag medans jag har tid till det :) Adventspyntet börjar sakta men säkert att komma upp nu. Liam ska få hjälpa till men Fredrik har satt upp lite stjärnor nyss så får jag & Liam fixa med ljustakarna när han kommer hem från dagis. Lite tidigt kanske men jag tröttnar alldrig på ljustakar & stjärnor så det gör mej inget :) I morgon ska vi nog ta en adventsgran också som ska få stå ute på tomten någonstans.

Oj vad klocklan rusar iväg. Jag har inte ätit lunch ännu,kankse dax för det nu innan jag ska hämta skruttis på dagis <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det blir ju jämt att vi beatämmer lite i sista sekund att vi ska träffas. Samma som när du å jag träffas :) Men vi skulle ha träffas alla 3. Jobbar du mycket nu eller?

2009-11-26 @ 09:22:55
URL: http://zaralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0