Less!

Jag blir så less på allt nu! Har jobbat hela dagen & när man kommer hem & är hungrig så vill man ju laga något som går fort så vi tänkte Chiliconcarne. Åkte ner på kiosken & köpte köttfärs & började steka den & den var grön & möglig så jag åkte ner & sa det men dom hade inge nya bara samma datum som var fryst! Tog en annan förpackning & prova men det lukta inte gott så nu sitter man här utan mat! Korv finns det emn potatisen är så stor så det tar 1,5tim att koka dom & jag orkar fan inte det. Tycker att Fredrik kan åka ner denna gången & få pengarna tebax men det vägrar han! Vem fan skänker bort pengarna istället? Fan jag orkar inte detta just nu! Varför kan inget få gå smidigt någongång? Nu ger jag upp! Jag orkar inte ens försöka få till en middag. Vill åka & köpa pizza el nått nu bara men jag orkar inte åka tebax till Harmånger IGEN! & Fredrik vägrar ju :( Känner att jag stressat upp mig nu så nu har jag samandragningar som fan. Åhh,snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0