Måndag

Jaha,så var det ny vecka igen då & snart ny månad också. I morgon är det ju 1 Dec & bara 24 dagar kvar tills julafton :) Liam längtar som en tok efter att få öppna sina julklappar,är föresten klar med hans nu. Han fick den sista i går vilket var en radiostyrd lyftkran. Som varje år säger jag att denna kommer vara den sista men sen blir det flera till men jag ska försöka hålla mej. Han har ju så mkt saker & det är ju inte bara av oss han får julklappr heller så det blir så mkt lix. Kläder skulle kanske vara bra att köpa också. Vi har bara köpt leksaker & sånt till hans rum ju! Om det blir någon mera julklapp till honom så får det bli kläder iaf.  Ska försöka handla klart till dom andra idag också eftersom jag ska gå på stan med Sara så kan jag ju passa på att kika på det också :) På Lindex måste jag gå iaf & kika på fleez overall till bebisen. Kikade efter sånna i går i alla affärer men fanns inte i storlek 50 :( Lindex var stängt så därför ska jag dit idag. Var ju på Julskyltningen i går,Liam fick träffa tomten & fick öppna 2 julklappar när han kom till farmor & farfar som han vunnit på lott & tagit i fiskdammen :) Det var en bok i ena & det 2a pruttlera haha,pruttleran tyckte han verkligen var skit kul haha :)

Jag ska ta & plocka undan lite här uppe nu innan jag drar till Hudik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

liam är bortskämd

2009-11-30 @ 17:34:05
Postat av: sofie

Må hända,men den bästa ska ha det bästa.

2009-11-30 @ 20:11:35
Postat av: Anonym

Må hända,men den bästa ska ha det mesta

2009-11-30 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0