Äntligen

Fck ett sms från Synsam där det stog att mina Glasögon kommit så vi for in & hämtade ut som :) Det var som en ny värld öppnades precis som optikern sa att det skulle bli. Men jag mår lite illa om jag har dom länge & det är väll för att man är ovan kan jag tänka mig. Men usha,vad hemskt dåligt jag har sett :( Hemskt när man verkligen ser hur stor skillnad det är utan brillor!

På Tordag fick jag jobb så nu jobbar jag både Tordag & Fredag,nice! Hoppas det blir mera framöver också. I morgon fyller mormor år så då ska vi dit & gratta henne. Liam är ju ledig i morgon så det blir nog MiniKul först:)

Jag har ont i lilltån Mamma trampa på den så det ser ut om en fotboll. Jag har ett stort födelsemärke mellan lilltån också & jag tycker det hade växt nu när jag kikade till lilltån :( Men jag vet inte jag. Skulle ha kollat kankse för det har inte varit lix som en upphöjnad om man säger så som många födelsemärken är. Men nu har det blivit lite mera så & då måste det ha växt ju? Usha hatar födlsemärken!

Nu ska jag & Liam gå till lekparken.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att du fått dina glasögon nu.. Visst blir det skillnad, det är helt otroligt! Jag tror jag behöver starkare glas egentligen för då jag testar malins så ser jag ÄNNU bättre i dom än i mina glasögon... Så skulle egentligen ha kollat upp det..



Ajaj, ont det lät det där med lilltån, hoppas svullnaden går ner... Även att födelsemärket är ok.. Läskigt då dom växer, man oroar sig ju hela tiden för hudcancer... uscha...



Vad roligt, då ses vi på minikul imorgon! :D

kram kram

2009-10-06 @ 17:53:21
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0