Dumt

När folk frågade mig vad jag önskade mig när jag fyllde år så svarde jag bara att jag har ingen aning. Så är det väll vid varje födelsedag igentligen så man får pengar,vilket är jätte bra! Nu kom jag på vad jag ville ha ännu mera & det var ett presentkort till Tittits Ultrljudsklinik! Typ som en lite weekend för mig & Fredrik. Bara åka i väg & kankse bo på hotell över 1 natt,gå ut & äta & kolla på 3d Ul. Det hade varit roligt! Funderar ändå på att göra det även om det är dyrt! Det är ju helt klart värt det då vi kommer att få reda på könet till 100% säkerhet & se barnet hur det ser ut. Även om hon sa till oss på Rul att hon var säker på att det var en tjej så vågar man ju ändå inte riktigt lita på det fult ut,även fasst jag har smygköpt lite rosa ;) Det är detta paketet jag funderar på:

Guld 2D/3D/4D – 1400kr

Under den här undersökningen så gör vi en nogrann anatomigranskning av er bebis och tittar på antal foster, fostrets storlek, vikt och beräknad förlossningsdag. Vi lyssnar på hjärtslagen, beräknar mängden fostervatten samt moderkakans placering. Med hjälp av 3D/4D tekninken så kan vi även så detaljerat som möjligt titta på bebisens ansikte, händer och fötter. Under den här tiden så kommer ni att se er bebis som ni aldrig sett det tidigare.

I guldpaketet ingår:

  • cd med 20 - 50 3D bilder, exakt antal beror på barnets position, samt rörliga videoclips
  • könsbestämning om önskas
  • en detaljerad ultraljudsrapport

Det skulle såklart kosta mkt mera änn bara 1400 kr genom att det kostar att resa också. Men man kan kankse bara åka över dagen också? Åka tidigt på morgonen & åka hem på kvällen. Undra om vi ens skulle hitta dit? Ska höra med Fredrik om han vågar köra dit :) Vi har ju iaf gps ;P
Skulle vara SÅ roligt att få komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0