Hejsan

Nu har jag inte haft tiden att blogga på ett tag igen. Har varit in till Hudik & skrivit in mig på Ams iaf. Handläggaren jag fick träffa var jätte snäll & det var inget krångel alls som det jämt är i bergsjö! Synd att jag inte kommer att få gå hos henne i frotsättningen :( Men han jag ska gå till i fortsättningen har jag hört positift om också så hoppas det stämmer. Tänkte att jag skulle registrera mitt cv nu på datan sen försöka skriva papper till Akassan,fasst ingen bråska med det för jag måste vänta tills jag får arbetsgivarintyget också. Fredrik el Johanna får hjälpa mig som kan såntdära haha. Har även varit & fixat glasögonen så nu är det bara att vänta ca 1 vecka på att dom kommer :) Var in med 2 lönespesar & ett anställningsavtal men anställningsavtalet var för gammalt & jag hittade inte det nya så jag skrev brillorna på mamma när hon ändå var med in.

Längtar till Julen nu! Jag älskar julen. Är det bara jag som tycker det är mysigt att skrapa is från rutorna på bilen nu? Visst,när det är ännu kallare & fullt me snö ute & Liam vägrar att sätta sig i bilen så kommer jag nog att svära lite & önska att det inte var frost men änn så länge är det bara mysigt! Längtar till 1a snön. Idag är det 1a Okt va? Inte långt kvar till December nu :) Julmånaden är bäst! Snart kommer alla julsaker till butikerna också. Ikea brukar börja vid denna månad tror jag? Detta år ska jag ha en adventsgran ute så måste sätta ner ett rör i backen innan det blir käle i backen. Undra vart man ska ha den? Man kan ju ha den på altanen också.
Idag är det nog dax att ta in kaninen också. Inte för att jagtor att han fryser för han har så mkt hö att han knappt får plats  buren. Men han får så mkt vinterpäls nu som han kommer att tappa då vi tar in honom & det kanske inte är så kul att ha överallt. Men tycker så synd om honom också att ta in honom i lillburen när han är van vid att ha så stor hage att vara i ute. Men bara krångligt att ha kanin ute på vintern då vattnet i flaskan fryser hela tiden.

Nee, nu ska jag hämta lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: ewa

Jag längtar oxå till julen:) allt de negativa är ingenting mot de positiva:)

2009-10-02 @ 19:09:10
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0