Trolldegs bak

Jag & Liam har pysslat lite såhär efter dagis. Vi har ritat spöken & pumpor som vi klippt ut & målat med vattenfärg. Vi har även gjort trolldeg. En deg blev grön med karamellfärg & den andra degen gjorde vi små figurer av & satte in i ugenen så dom stelnar. Skickade ett sms till Fredrik & skrev att han kunde åka & köpa lite hobbyfärg efter jobbet. Bättre med Hobbyfärg änn med vattenfärg kanske? Hobbyfärgen är nog tjockare & lättare att måla trolldegsfigurer med :)
Liam känndes så varm när jag hämtade honom på dagis så jag tog febern & han hade över 38 graders feber stackarn! Undras på att han är lite grinig till & från & sover lite oroligt. Han är ju lite snorig så det var väntat att febern skulle komma. Hoppas det går över fort!

Nu ska jag fundera på vad jag ska göra till middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0