Begravning

Nu har vi precis kommit hem från Farfars bergravning. Det gick bra att ha med Liam fasst han var lite smårädd i böran. Vi var inte inne i Kyrkan eftersom den är under renovering utan vi var i ett litet kapell brevid. Sen åt vi landgång efteråt.

Idag ringde det en kvinna i från ultraljudsmotagningen & var lite snäsig tyckte jag! Hon sa att jag INTE kunde komma på måndag för jag var dubbelbokad då &dom skulle ha möte då! Fan vad arg jag blev. Hur fan kan det gå till så hära undrar jag?!! Hon undrade om jag kunde komma på Onsdag men jag sa NEJ! I morgon kommer jag sa jag & tillslut fick jag en tid kl 11 i morgon. Så i morgon får vi förhoppningsvis se bebisen om inget annat skiter sig! Hon som ringde skulle vi få komma till :( Kommer vi säkert inte att få veta könet ens! Men då bokar jag tid för köns Ul på Mamma mia i Sthlm!

Jaha,vad ska man hitta på nu då?

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Hoppas begravningen för din farfar var fin <3 Vad bra att det gick bra att ha med Liam. Men barn ska vara barn! :) Gör inge om dom tjoar...



Vad konstiga dom är på UL :O Hoppas hon inte är lite sur och tvär då ni kommer dit. Men det betyder ju att ni får se bebis redan imorgon <3 UNDERBART! Du får lägga upp bilder sen i bloggen. Hoppas allt kommer se bra ut <3 Kramisar



2009-09-17 @ 15:35:04
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Karolina JL

Beklagar din farfar Sofie :( Men jag har inte grattat dig för "den nye" bebisen ännu) (Eller vad man ska säga). Så grattis till er båda. Eller tre :). :)

2009-09-18 @ 00:06:51
URL: http://karolinajl.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Ja dom är struliga! Nu är det bara 2 tim kvar tills vi får se den lille,jag är så orolig att något ska vara fel :(



Karro:Tack! Ska inte ni ha en lite snart :P

2009-09-18 @ 08:44:15
Postat av: Madeilene

oj inte visste jag att han hade avlidit :( rip. men va kul att det går så bra med nya bebisen :) känns faktiskt som om denna är en tjej :)

2009-09-22 @ 16:15:24
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0