Försäkringskassan

Måste in till Hudik en sväng nu & lämna moderskapsintyget el vad det heter till Försäkringskassan så dom kan börja kika på kommande mammapenning. Hoppas jag får högre belopp än sist då jag bara fick det lägsta. NU har jag ju iaf jobbat & då borde jag få mera! Johanna ska följa med oss in också blir väll att vi går runt & kikar lite. Skulle ha varit & skrivit in mig på Ams igen & sökt Akassa nu när det är så lite jobb men jag vet fan inte om jag orkar med dom igen! Blir bara att jag skriver av mig för jag inte orkar med dom & alldrig får jag någon Akassa heller fasst jag har rätt till det så njaa jag vet inte hur jag gör med den saken faktiskt.

Igår kväll gjorde jag & Liam 2 tårtor tills idag :) Undra om dom blev goda. Hoppas det iaf! Dom flesta kommer väll ikväll & grattar mig. Usha! Tycker inte om att fylla årlängre. Åren går ju så fort,har dödsångest redan jag!

Nu ska jag mysa me Liam lite innan  Johanna kommer.

Kommentarer
Postat av: ewa

Grattis!! De är kul at fylla år:) fast nu när jag närmar mig 30 är de inte lika kul börjar oxå få dödsångets haha

2009-09-25 @ 18:09:31
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sofie

Ewa: Tack så mtk! Jo visst är det roligt att fylla år,absolut! Men åren går ju så fort så man får lite panik haha.

2009-09-26 @ 07:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0