Komvux

Ikväll var jag & MÅNGA andra på Info-träffen om Uska-utbildningen i bergsjö på Komvux. Trode vi redan skulle få gå utbildningen om vi ville vi som redan anmält oss men nu måsta vi söka & skicka in en massa papper. Eftersom det var 60st på Info-träffen så kunde dom såklart inte ta in alla som ville gå :( Jag ska söka iaf & hoppas på att jag får gå :) Har redan läst hälften av ämnena så jag kommer inte börja redan nu o Okt utan mkt längre fram. Får se hur mkt jag hinner beta av innan bebisen kommer ut. Annars skulle dom säkerligen starta en till utbildning nästa år & dom vet att jag är gravid så säkert kommer jag att få gå den istället men vi får se helt enkelt,bara jag blir utbildad någon gång så är jag glá! Nu har jag letat fram betyg & arbetsgivarintyg & skrivit personligt brev. I morgon ska jag gå till mamma & låa hennes data & renskriva,kopiera & skriva ut på. Sen ska jag skicka in ansökan,Måndag är sista dagen :o Snabba ryck!

Blir en lite senare kväll i kväll iaf,bra det! Slipper jag vakna inatt & vara pigg. i morgon blir det Mini-Kul med Emma & Viggo :) Hoppas inte Liam är trött & tjurig bara. Tror han precis somnade :/ Sent! Men han är så tjurig på kvällen då han måste gå i säng så han vägrar att somna! Även hur trött han änn är så ska han INTE sova! Han vet vad han vill denna lillgrabben iaf. Tur det inte är tidigt dagis iaf i morgon :) Ledigdag,skönt!

Nee, nu har jag inte tid att sitta här längre ska ner & plocka i hop lite & fixa lite. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0