Kort

Idag hade skolfotot kommit iaf :) Både gruppfotot & enskilt. Liam blev så himmla fin! Mammas stora kille. Nu måste jag iväg & köpa ramar till dom. Ska ge bort några kort också till släkten :) Måste vara svårt att knäppa på en dagisklass ändå? Alla har myror i brallan typ haha. Duktig fotograf verkar det vara iaf!

Sitter & dricker en kopp kaffe & har redan hunnit slänga i mig 2 kanelbullar :(Köpte tills i morgon men kunde inte låta bli att öpnna påsen & ta en till kaffet,skulle inte förvåna mig om den är slut inom några timmar. Jag som inte skulle äta nå onyttigt på ett tag ändå gör jag det hela tiden. Går upp för mkt i vikt nu.

Vad göra nu?

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer du in nå till stan idag? :)

2009-09-24 @ 11:09:12
Postat av: Sofie

Sara: Vet inte. Ska snart hämta Liam sen skulle jag ha städat så dagen kanske går fort ändå :) Men kan vi inte träffas på Lördag då? Följ me mej då! Fredrik ska ha Liam då så man kan kika i lugn & ro :)

2009-09-24 @ 12:06:20
Postat av: Sara

Okay, ja men hör av dig på lördag du då :)

2009-09-24 @ 13:00:55
Postat av: sofie

SARA: Japp jag gör det jag :)

2009-09-24 @ 14:03:00
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt med dagiskort! :D Det vill jag se då vi kommer och hälsar på nästa gång...



Hoppas allt är bra med er!

Kram.

2009-09-25 @ 09:31:42
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: sofie

Emma: Japp, klart du får se dom :)

2009-09-25 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0