Snart dax.

Jag har INTE sovit bra i natt :( Sovit jätte oroligt! Jag kan inte minnas att jag var såhära orolig med Ultraljudet med Liam ju. Nu är jag jätte orolig! Kanske man ska ta det på allvar? Känns inte som dom kommer säga att det är bra med den lille :( Vet inte varför jag har såna tankar,inte kul!

I morgon ska jag jobba en delad tur :) Bra med många timmar när jag inte jobbat så mkt denna månad. Har jag föresten sagt att Fredrik fick ytterligare förlängt på jobbet? :D Nice!

Oj,nu är Liam sur! Kastar batterina som han plockar ur sin radiobil & vill att man ska sätta i dom HELA tiden! Måste sätta i dom för 1000e gången :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Hoppas det går bra och att ni har det mysigt på UL.. Tänker på dig gumman. Kramar

2009-09-18 @ 09:37:58
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0