Sover

Nu har Liam somnat han var helt utmattad! Ändå ville han inte sova först. Idag har verkligen inte varit en bra dag! Det har jag kännt på mig ända sen jag vaknade i morse att det inte skulle bli. Mkt jag har blivit sur på idag & som har retat upp mig! Kanske av alla Hormoner? & detta som hände på affären var ju bara droppen! Jag skämms så mkt att åka ner dit. Liam ska få åka dit sen &be om förlåtelse för det han gjorde,tycker jag är bara rätt! Måste vi betala får vi dra av det på Julklappr kanske? Knappast man håller det då? Bara nått man säger när man är arg typ tomma hot. Fasst igentligen borde det ju vara så. Fredrik sa också att han skämdes för jag frågade om han kunde följa med ner sen. Känns ju som det är mitt fel också. Men jag han lixom inte stoppa honom. jag försökte plocka i hop sakerna när han sprang till nästa hylla och rev ner :( Inte lätt att hinna med heller! Hon som stog & glodde kunde ju ha hjälpt till el sagt något! Jag hoppas han alldrig mera gör om samma sak iaf.

Nee,nu måste jag ringa & fråga om jobb! Pinsamt att tjata hela tiden också :( Men jag måste bara ringa & berätta hur gärna jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

OJ :( Vad rev Liam ner på kiosken då? Tycker inte ni borde få betala... Jag menar.. Sånt som händer, Liam är ju bara barnet...



Kramis gumman <3

2009-09-23 @ 22:04:17
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0