Tråk.

Jag blir galen på att inte jobba! Jag hoppas verkligen att dom ringer om jobb i helgendå jag verkligen kan & vill. Men ibland måste man bara tacka nej,som i gårkväll tex & i mrgon då det är bergravning men det betyder inte att man alldrig mera vill jobba!Jag vill ha ett fasst jobb,skulle räcka med bara 50% el något huvudsaken det är ett fasst! Annars ska man gårunt & fundera varje månad om hur mktman kommer att få jobba:( Det tär på en!

Undra vad man ska ha för kläder i morgon? Det är inge speciell klädstil men ändå! Jag tar nog mina mammajeans,kan inte ha något annat. Har en mamma kjol också men vet inte om det passar,har inge skor till heller!

Nu börjar jag må dåligt igen! Mår illa efter jag drack vatten,hoppas jag inte blir yr igen :(

Fick tid på Mvc direkt efter Ul på måndag för att göra nya prover,hoppas det inte är något farligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0