UL

Nu har vi varit på Ul & allt såg bra ut. Förutom att dom tror att min moderkaka ligger framför bebisen! Så jag ska göra ett till Ul i v 32 & har den inte flyttat på sig då blir det snitt. För om förlossningen startar om moderkakan ligger som det troligtvis gör nu så kommer moderkakan före barnet ut & då får barnet inge syre :( Men hoppas att den flyttar på sig! Det är troligtvis en liten tös som ligger i magen men inget helt säkert! Men hon trode det. Fick backa tebax 3 veckor så jag är bara i v 16. 4 Mars är datumet för ankomst :) Den rörde ju på sig hur mkt som helst! Konstigt att jag inte känner ju :O Tänkte lägga ut en bild men kamerasladden är borta så ska leta den så slänger jag upp en bild sen,inte så bra bild men det syns iaf :)

Nu kastas det batterin igen så läre dra,byebye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Åååå, mysigt med Ultraljud och vad mysigt att bebis rörde sig såå mycket! :) Jag minns att jag tyckte det var så konstigt att man kunde se Viggo göra en massa kullerbyttor och röra sig en massa utan att jag känt nånting, men samma dag som det var UL så kände jag då vi kommit hem.. haha.. fånigt :) Mysigt värre!



Meeeen, vad jobbigt att moderkakan ligger framför, hoppas den flyttar sig... Mysigt med ett till UL sen ju... Kram på dig gumman <3 Du lägger väl upp bilder här så vi får se? :D Men jag & Viggo kanske hälsar på er snart! :) Så vi kan ut och gå nånting, iaf sitta och snacka lite! :)

2009-09-18 @ 14:50:07
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: ewa

Oh roligt m UL och att de kasnke är en tjej!!

Syrran ska oxå tillbax i v 32 för moderkakan blir snitt för henne annars oxå!! men de går bra jag är snittade och de gick toppen bra!

2009-09-19 @ 11:47:11
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0