Äta

Det är vad som gäller för Alina hela tiden nu,man kan inte fatta att hon kan få i sig så mkt :O Hon äter både bröst mjölk pluss ersättning,det är ju bara ersättningen hon blir mätt av så det är mest det hon får nu.
Var ju på Bvc idag & hon hade gått upp till:4350 gram :) Börjar bli en tungklump nu,goá kinder har hon också fått.
Alina fick något på tungan som Liam också fick när han var bebis som kunde få bort torsken,något blått & det såg ut som hon varit i blåbärsskogen efter det hehe,hoppas det hjälper för tydligen var det väldigt besvärligt med medicinering av torsk. Både hon & jag måste få & varje gång hon tussar på napp/nappflska så måste den kokas varje gång :/ Amningen hade hon ingen ide om eftersom jag redan provat allt & det finns inte så mkt kvar att göra än att använda amningnapp & pumpa så hon får i sig lite bröstmjölk iaf & sen ge ersättning tills hon blir mätt. Jag tränar & tränar utan amningnappen också,går tyvär inte bra :( Nu är det som det är & jag ska försöka att inte stressa upp mig på amningen,tack för alla tips & råd men har tyvär provat alla utan resultat.
Nästa vägning bli nästa Onsdag,tog en tid då Liam är ledig i från dagis & kan följa med :) Han vill ju så gärna det.

Nu sitter jag med en liten gnällig tös i knät,vet inte om hon är hungrig Igen,åt mkt innan vi gick ut på en liten prommis & det var för ca 30 min sen. Hon äter som en häst! Limpan tycker det är roligt att följa med ut & gå,bara runt lekparken här uppe där vi bor :) Perfekt bit att gå för honom. Nu bygger han tågräls i långa banor,snart dax för sängen. Fredrik är i stan & fixar me min bil innan det är dax för besiktningen.

Nee,nu är det någon som vill ha käk, IGEN :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0