Glad påsk

Gud vad påskgodis jag har ätit. Liam också för den delen,han har hur många påskägg som helst fulla me godis,allderless för mkt! Kommer att räcka till jul om inte vi hjälper honom att äta haha. Mkt hål i tänderna kommer det säkerligen att bli. Han hatar ju att borsta tänderna & svårt är det när han vägrar att gapa.
Nu har Liam börjat bajsa på toan,han har oftast bara kissat förut men nu gör han även nr 2 :)

Liam & Fredrik har farit till stugan för att grilla korv. Jag & Alina får stanna hemma,känns inte så lockande precis att trussa i snön med henne,går ju inte precis att ta me vagnen uti skogen. & så känns det inte så roligt att fara dit ut när det strular me ammningen. Efter dom varit dit ska vi fara och äta påskmat hos Fredriks fam.

Nu är jag less på allt godis & skit mat nu vill jag börja äta nyttigt! Jag ska nog börja äta viktväktar mat på Måndag tror jag. & börja motionera mera! MÅSTE sluta me allt godis jag proppar i mig varje dag & knappt äter nå mat :( Känns inte bra att amma då heller när man inte äter nyttigt precis :O Bättre att äta vv mat då :) Det är ju vanlig mat fasst i rätt mängd :)

Jaha,undra vad man ska göra nu då? Alina bara sover & sover som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0