Humm.

Har fått en liten spontan ide att färga håret ljust igen. Är på 2a färgningen nu & ser ut som en räv i håret :( Sen såhära efteråt när det redan är gjort läser jag på olika sidor att det är skit svårt att färga från brunt till blont själv hemma & att det oftast blir gult? Men gult,är det fult då? Alltså nu menar jag inte pippigult hår precis men gult blir det väll alltid när man färgar. Gäller ju att bleka många gånger tills det nästan blir vitt väll? Jag tänker inte vara jätte blond utan tänker först färga det jätteblont & sen lägga i en liten naturligare färg tror jag men jag vet inte riktigt heller? Jaja,får se hur det blir. Hoppas det inte kommer att se ut som det gör nu iaf även fasst jag bleker det flera gg.

Här hemma är det full rulle. Liam spottar överallt på golvet & bråkar :( Alina sover,konstigt att hon kan sova i detta oväsen. Måste försöka styra upp det hära nu igen. Nu är kaninen allderles blöt av spott :(
Som småbarnsföräldrar har man inte mkt tid ;P

Kommentarer
Postat av: Juggen

Jag är nyfiken på hur håret blev, lägg ut en bild vettja:D

2010-04-23 @ 21:46:55
Postat av: Anonym

Juggen: Never! Haha,fy hur jag ser ut! Ska färga det mera i morgon så det blir jätte blont sen lägga in typ mörkblont el askblonty i håret :)

2010-04-24 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0