Tjenixen

Igår for jag Alina,Johanna till Sundsvall & träffade Anna,ikade på hennes lägenhet som var jätte fin & behändig sen for vi till Ikea & kikade lite. Jag passade på att handla saker till Liams & Alinas rum som vi ska ha uppe brevid vårat. Blev Lampor,mattor,drapperi,Babygym,leksaksback & lite annat småkraffs som vanligt. Sen var vi på Birstacity,blev en tröja & en scarf till mig själv & kläder till ungarna,hade ju 50kr att utnytja på Polarn & pyret  så :)

Tröjan som hon har på bilden fick hon i går storlek 50 men den var stor så hon kan nog ha den längre,var lix en omlott tröjja med knytning :)
Hon tyckte det var spännade i gymmet tror jag ;) Hon har flinat jätte mkt idag desutom,hela tiden när man tittat på henne :) Nu sitter hon & Liam & leker med babygymmet. Liam har verkligen en bråkdag idag :( Ska gå ut & busa med honom sen! 

Ammat nästan hela morgonen idag :) Både med & utan amningpump & pumpat ut,synd att hon inte blir mätt bara :( Men det är så roligt när man tränar amning & det funkar ganska bra.

I Fredags blev det buset & gud vad folk & ungar det var! Tur Johanna kunde följa me & busa med Liam :)

Liam håller Alinas hand :)

Kommentarer
Postat av: Seb

vi var ju också på ikea då

2010-04-11 @ 12:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0