Bil avbokad

Idag bestämde jag mig för att boka av bilen vi tänkt åka till & från kyrkan,kändes som det inte var värt att sitta trångt för 2 tusen kr,istället ska våran snälla granne skjussa oss istället :) Vet inte om det blir i hans el våran men jag hoppas han för hans är finare än våran & desutom är den vit så det passar lite bättre iaf ;)
Bättre att lägga pengarna på något bättre & dessutom åka mkt skönare i en vanlig bil.

Nu är Fredrik & Liam klippta,mina naglar är färdiga,hoppas dom håller tills den 14e bara! Hon gick på semester nu i helgen så det fanns ingen annan tid än denna,dumt om dom går sönder men skulle dom göra det får jag kanske fixa på någon annan salong får vi hoppas.

Börjar närma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0