haj,haj

Igår när jag vinkade åt Alina & sa hej,hej så sa vinkade hon tebax & sa haj,haj hon brukar ju vinka tebax till oss nu,inte med handen utan med hela armen MEN trode inte att hon kunde säga hej,hej!
Tänkte att nej det var bara inbillning el att det bara lt som hon sa det precis då hon viknade men sen när vi satt i soffan & vi vinkade till henne så gjorde hon samma sak flera gg,lika i går kväll när hon vaknade när vi skulle lägga henne uppe i sin säng sa hon haj,haj & vinkade flera gg :O Läskigt när hon är så liten! Idag har hon också gjort det men bara 2 gg,hon säger ju inte Hej som vi gör utan mera Haj,haj söööt fisan! Sååå roligt! Hon har utvecklats mkt nu,sitter själv mm,säger dada hela tiden :D

Jag har börjar måla igen,alla lister & dörrar,roligt att måla! Blir fint,tror jag iaf.

Liam sitter i soffan & kollar på barnprogram,äter chips (hjärtan) Det är ju Fredag så :) Nu är det Fåret Shan hörde jag,det tycker han är jätte roligt.

Snart Marknad IGEN,var det inte nyss??? Karusell killen längtar iaf <3 Han vill åka Draktåget i år,undra om han vågar? Jag vågar INTE,tycker barnkaruselllerna som bara går sakta runt,runt är läskiga sååå jag står över Draktåget & lämnar över det till pappsen får se om han vågar ;)

Pappsen jobbar ända till i natt han :( Tråååk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0