Hippad

Igår blev jag hippad,var en väldig lyckad & välplanerad möhippa med många överaskningar måste jag säga!
Dagen började med en massa sms i från Johanna ;) Att jag skulle kolla i brevlådan så jag gick ut dit & blev smått nervös,där fanns det ett brev & i det brevet stog det att det var min möhippa idag & att jag skulle packa ner diverse saker & att dom skulle hämta mig kl 10.00
Började packa & busade lite med barnen innan dom kom :)
En snygg knallrosa peruk med slöjja & tiara åkte på pluss en "sparbössa" ögonbindel,kännde att jag åkte mot Sundsvall tillsjag blev avsläppt på en busshållpalts på e4an :) Men ögonbindel åp mig haha,pinsamt! Där stog jag helt själv & väntade,det var 2 bilar så efter ett tag kom den andra & plockade upp mig,sofie & syrran körde :)
Då trode jag verkligen att vio vände & åkte mot Hudiksvall så jag blev lite chokad när jag klev ut i Sundsvall hehe.
Där gick vi till en park där jag fick en lapp med olika uppdrag jag skulle göra så skulle jag få en fin present sen :)
Ritade några fina täckningar som jag sen skulle få sälja på stan.
Så vi gick på stan & jag gjorde några uppdrag,ganska många för att vara blyga mig haha.
Jag köpte kondomer,klappa en på huvdet,gjorde hive five med en unge,sa en komplimang till en kvinna,frågade om äktenskapsråd,sålde täckningarna,sjöng för Johanna som fyllde år fasst med Thereses hjälp (hatar att sjunga)
Var in på ur & penn & frågade hur mkt klockan var,la undan ett linne på H&M,frågade en farbror vart sjumilaskogen ligger osv,fick även väla ett eget uppdrag att göra så då sökte jag jobb på Mc donalds haha.

När jag hade gjort klart uppdragen (gick på tid) Gick vi på Bite Line & käkade,gott :) Satt där ett tag sen åkte vi vidare med ögonbindeln på,kom fram någonstans i Sundsvall till ett Bowlingställe så körde vi i gång där & Bowlade,det var jätte roligt! Även fasst jag är urdålig på att Bowla haha.

När vi hade Bowlat färdigt åkte ögonbindeln på igen & vi hamnade plötsligt hemma hos Anna där det bjöds på kex & ost med lite gott att dricka,vi gjorde iordning oss för kvällen,jag trode vi skulle på Cainot,var helt säker på det men det bar av till Hudiksvall igen :) Vi intog Medelhavskällaren där Mahlin & Sara väntade,dom kunde inte vara med på dagen & trode inte dom kunde på kvällen heller så det blev en positiv överaskning :)
Där åt vi god mat & pratade,fick presenten som jag skrev om ovan för jag gjorde uppdrag,det var en NAGELFÖRLÄNGNING :) Jag som velat gjort det inför den 14e men kännt att jag nog inte kunnat för det är så mkt annat man måste lägga ner pengar på nu & så fick jag det i present,det var lyckat må jag säga,så den 4e ska jag dit :) Roligt,roligt!!

När vi var klar där så avslutades kvällen på Agust,där tjänade jag bra med pengar i min bössa.
Folk var generös där,i morse när jag öppnade bössan hade jag 595 kr där i,inte fy skam :)

Tack alla som gjorde min möhippa minnesvärld!!! Vad roligt det var,kan vi inte göra om det?? ;P

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Gud vilken rolig och som sagt VÄLPLANERAD möhippa :D Haha, gumman då.. Du som gruvade dig så mycket först :) Roligt att du hade så roligt.. Synd att inte jag kunde vara med!! Men glad över att du hade skoj på DIN MÖHIPPA :)



Kram

2010-08-02 @ 18:42:16
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Madeilene

haha va fin du var :) vad roligt att du verka haft det :D

2010-08-09 @ 10:54:13
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0