Morgon

Min morgon har inte varit den bästa kan jag säga. Liam vaknade när Fredrik åkte till jobbet men han la sig & sov igen när jag sa att han skulle lägga sig igen tills Alina också vaknade,jag somnade väll om men tydligen inte Liam.
Vaknade igen att han stog & skrek vid Alinas säng,vilket hon hatar :( Hon blir såå arg! Sen sprang han & hunden & skällde i kapp så jag gick ner,där nere låg det en massa ritapapper ihop knölat som jag hade köpt till den 14e som barnen kunde få ritat på,ett tomt korvpaket som var oöppnat i går,det har han & hunden delat på,salta pinnarna som också var till den 14e,korv bröd på golvet ja & en massa annat.
Nu är han inne på sitt rum,behöver nog ingen frukost iaf som har ätit så mkt korv,salta pinnar!

Tänkte snart åka & handla,behöver lite soppor & kaffe,det gör ju inte morgonen sådär rolig heller utan kaffe!
& korv måste jag köpa,ska till Emma,Joel & Viggo ikväll på fika eftersom Viggo fyllt år så då tänkte jag bara värma nå korv när Fred kom hem från jobbet.det går ju snabbt men nu finns det ingen att värma.

Hoppas ni haft en roligare morgon iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0