Å nej

Vi har en erkännare nu,en väldigt lessen sådan :( Det var Liam som stoppade in honom där,tänkte jag också att luckan var stängd när jag skulle köra i gång,öppnade bara för att kolla hur tvätten var eftersom vi glömt att ta ut den,den luktade illa så jag stände igen och doserade tvätt medel & tryckte i gång,konstigt att inte Cesar hoppde ut när jag öppnade luckan.

Jaja,Cesar mår bra nu iaf och man kan inte göra mer än att ta denna diskutionen om och om igen!
En 3 åring förstår ju inte vad det kan få för inebörd av att stoppa in katten där även fasst jag sagt det minst tusen gg! Han sa att han stoppat in Cesar där för att han ville bo därinne och ha det som kojja.
Ja,ni ser ju hur en 3 åring resonerar.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men usch så hemskt, vilket drama... Liam då, lilla gubben :( Cesar, var det kattungen ni skaffade?



Vilken tur att allt gick bra, gud vad rädd jag hade blivit... Men tydligen är det många som varit med om det, så det är nog mer vanligt än vad amn tror :/

2010-12-01 @ 19:59:27
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

ja det är kattungen,fasst han är stor nu :) ja,barn tänker ju inte så långt och då kan det bli väldigt,väldigt tokigt:(

2010-12-01 @ 21:27:36
Postat av: Linda

Haha! Barn är väl för go ;)

2010-12-02 @ 20:06:55
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0