Brrr

Kallt idag,14- nyss när jag kollade men känns som det skulle vara 30-!

Liam är lämnad på dagis,alina sover förmiddagsluren och jag sitter här och läser lie bloggar,tänkte bara slänga in ett litet inlägg :)

Min kropp skriiiiiiiker efter att få komma ut lite! Den skriker efter att bara få resa bort över en dag,gå på bio,schoppa göra någonting roligt.

Någon helg ska har vi bestämt att fixa barnvakt och kanske gå på bio eller så,jag vill åka på hotell bara för en natt det skulle vi ju göra efter bröllopet men det har alldrig passat in så det har runnit ut i sanden,synd det!

Man behöver komma ut på tu man hand i bland,ibland känns det som vi går på ett löpande band,jag och Fredrik.
Vi gör det vi måste,jobbar tar hannd om barnen,hemmet. Men tiden för varandra är det sämre med tyvär!

Vill även göra något tillsammans med barnen,åka någonsta med dom,men vart?

Kommentarer
Postat av: Carro

Sådär är det här också. Men har sagt att vi ska gå på bio nån dag, JAG iallafall! :) Måste ut och göra nånting SJÄLV!!!

2010-12-07 @ 12:54:09
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carro: Ja man behöver det som föräldrer i bland men det är ju alldrig man prioriterar sig själv,inte ens det minsta lilla efter man fick barn ;)

2010-12-07 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0