Familjeliv igen

Ja,jag satt och läste en massa trådar,där mammorna var förtvivlade över att dom inte kan ge sina barn julklappar osv,så läste jag att det var någon som tipsat om Katrin Zytomierska´s blogg,hon har dragit i gång en fantastisk grejj där hon hjälper dessa familjer! De som har det svårt får skriva ett mail till henne och skriva vad det önskar sig,mat,julklapp osv.
Hennes "grejj" har fått stor uppståndelse och folk bidrar med rätt mkt pengar,var en eller 2 privatpersoner som satt in 10.000 var :O Ja,det är hur bra som helst! Jag ska också bidra med en slant,räcker ju med 10-20kr,så har man ju hjälpt till så att kanske ett barn iaf får en julklapp,bättre än inget. Vore jag förmögen hade jag också satt in 10.000 kr! Men en liten slant räcker det med. Skänkt en liten slant ni med om ni kan 10kr gör mkt och det har det flesta av oss men det är även många som inte ens har det!
Gå in på hennes blogg och kolla!

Man undrar ju också hur fan det kan vara så i Sverige :( Att så många barn ska behöva leva så fattigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0