Haha!

När vi köpte poolen i sommras så tänkte jag att det skulle vara roligt med en vatteruchkana,Liams lilla var ju för liten för att kunna ha så jag kika runt lite och fann på Halens.se eller Ellos.se minns inte riktigt men iaf så hittade jag där en rätt så stor vattenruhkana med lite tillbehör för ett kostigt billigt pris,var så nära på att beställa men jag tänkte,äh jag väntar ett litet tag och tur var väll det för då rann det ut i sanden!

Inte förens nu när jag hittade den så insåg jag att den var till dokskåp,haha!

Jag som tänkte,oj,oj vilket pris men gud vilket stort paket det kommer att bli....


Den hade ju varit rolig att få hem,när man förväntar sig världens bigga paket men så kommer det ett mini,hahaha!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha!! Jag kan tänka mig minen när du fått hem ett litet, litet paket! ; D

2010-12-09 @ 22:05:41
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: sofie

Hahahahhahaha! Ja med!!

2010-12-09 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0