Hej på er!

Här hemma är det sjukstuga,igen! Lagomt tills man blev frisk från förkyldningen. Var förkyld på Julafton också och nu kommer vi säkert alla vara sjuka på Nyårsafton :( Denna gången är det lite värre för nu är det Magsjuka,fy vad jag hatar det! Finns inge värre än att spy och må illa,blä.

Liam började i går att vara lös i magen i går och bajsade på sig flera gånger,inatt spydde han ner hela sin säng.
Kom upp till oss och var ledsen & sa att han hade spytt,lillvännen <3

I morse fick han inte behålla frukosten så då förstod vi att det var magsjuka. Nu har även Alina blivit hängig och varit nära på att kräkas :( Jag gruvar mig för att också få det,bara att sitta & vänta in att känna dom dära första kännslorna av at magen vänder sig ut & in vilket jag redan inbillat mig känna.....

Nyårsplanerna gick i krach och även pulkåkningen idag som vi tänk göra i Hedebacken i Hudik,tråkigt jullov för Liam att bara sitta inne & vara sjuk!

Jag som längtat tills nyårsafton som vi skulle fira med Sophie med fam & syran med fam :(

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch vad tråkigt för er att bli magsjuka! Hoppas att ni blir friska snart! = ) Kram

2010-12-29 @ 14:39:33
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

men fy :( stackars Liam :( och Alina såklart,

Fy farao, magsjuka är ju inte det roligaste man kan ha när man är sjuk!!



Stor krya på kram till dina gullpluttar!

sköt om er

2010-12-29 @ 21:27:47
URL: http://www,lindawik.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja det är så trist. :( Vi hade sett fram emot att fira med er med! :) Hoppas vi hinner ses innan vi åker hem i alla fall. Kraam!

2010-12-30 @ 08:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0