Ingenting

NEJ,att bo häromkring är inte det lättaste! Det finns inte de vidarutbildningarna som jag vill/måste gå häromkring,de fanns i kronberg,vem vill flytta dit 1 helt år,inte jag iallafall.

Jag bli så less att allt man vill ska stoppas pga av utbudet i den hära komunen och även i Hudiksvallskomun.

Nu ska jag maila till Hälsingevux och höra med dom om dom har några planer och kan införa barn/ungdomsjukvård här eller barnundersköterska,men det känns rätt onödigt att läsa till barnundersköterska då man snart är klar Underslöterska,jag vet integting om hur man ska göra eller vad man ska gå gå men jag antar att det är det förstnämda men det finns inte heller här omkring. Ingen verkar heller veta fasst dom SKA det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0