Julklapps leverans

Just ja,igår kom Alinas vinst i från Lill-erskdet var en tyg tomte,jätte söt! Liam och Alina får ha den tillsammans eftersom det bara var Alina som vann :)

Hämtade ut en TUNG låda i dag på Ica Harmånger full med Julklappar till Liam,Alina och kusinerna :)
Alinas Hellokitty säng var verkligen fin,det ingick täcke och kudde med,det trode jag inte! 199kr,kostar mkt,mkt mera på leksaksaffärerna för samma docksäng!
Igentligen är hon väll för liten för den nu kanske men snart så :) Går så fort!
Snart är det dax att köpa smink.plattång,locktång i stället :P

Liams saker såg också roliga ut,det gjorde alla hoppas att dom blir glá :D

Buda hem en gåbil till Alina också eftersom den andra inte längre ser ut som en gåbil längre!
Liam är expert på att förstöra saker :( Alina måste ju ha gåvgan/gåbil.
Liam har även förstört Brio gåvagnen,den som var så fin!

Gå bilen jag köpte på Tradera,var som ett flygplan med Nallephu på,mycket aktivitets saker på den :)
Propellern snurrade och blinkade jätte fint stod det och den spelade melodier :)

Nu är det färdigt med julklappar till barnen i från min sida,nu har dom fått allderless för mkt igen och det kommer inte komma in mera leksaker i lekrumet,är snart upp till taket! Har fått lagt undan en massa men ändå minskar inte bergen ;) Jag har köpt allt hitilss eftersom jag vill börja i tid men Fredrik köper alltid sina någon dag före jul och han vill ju med köpa till barnen så det läre fyllas på ändå!

Längtar tills vi ska sätta upp julgranen,alla gaderober och skötbordet uppe är fulla med julklappar!
Blir nog tidigt den kommer upp i år,helst nu så man får lägga under alla paket,myyyys!

Kommentarer
Postat av: ewa

Vad duktig du är som köpt klart alla klappar=) jag har bara köpt 5st än så länge..så de är ju en del kvar..Men blir alltid nåt annat när jag ska iväg och shoppa.som sist då paja kylskåpet så då måsta stefan iväg och köpa ett nytt så då hann jag inte till stan..sicka efter som du gjort är ju smart!

2010-12-04 @ 08:06:06
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0