Kväller

Haha! Jag har länge velat kunna skriva med större text men alldrig fattat hur,nu märkte jag i från det förra inlägget då jag kopierade en text rad om antalet barn som levde i fattigdom var så blev all text jag skrev större,kan man ju göra så också,lite krångligt men det funkar ju :P

I morgon är det dagisdax igen för Liam,jag ska försöka få kontakt med min lärare!

Min kurs är slut och jag vet fortfarande inte om jag fick G på den sista uppgiften och läraren har varit sjukskriven en evighet så jag vet inte alls hur jag ligger till meeen,det ska ju inte drabba mig hoppas jag! Jag har ju lämnat in som jag skar.

Jag skulle även försökt att ordna jobb till nästa sommar,förmodligen blir det inga problem att få ett sommarvikariet,jag får säkerligen vara på Hagägnsggården men jag vill vara på något nytt stället :)
Jag vill verkligen vara på bb men jag vet inte om det funkar när jag inte är klar med utbildningen!
Men allt går bara man vill säger dom,gör det?

Funderar på att ta ett bad men Alina är inte på toppenhumör,vaknde nyss och vägrar somna om trots ytterliga en flarra välling.
Hon vill nog komma ner till mamma antar jag ;) Hör hur hon roooopar nu,ting på er!

Här var man inte så kaxig inte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0