Måndag och

Bara 4 dagar kvar till Julafton,hur ska jag hinna handla klart alla klappar? Ja menar,vem vill ge sig ut i detta väder?
Bara att ta sig till dagis var ett knep & knåp,i vilket spår man skulle köra? Var man ned i diket eller uppe på vägen nu? Vet inte hur många gg jag var nära diket!

Idag skulle jag ha varit till stan som sagt men ne,det struntar jag i och hoppas på att de sista julklapparna hinns fixas en annan dag :)

Jag & Alina ska nog halka oss ned på kiosken snart och köpa indigrienser till julgodis som jag ska prova göra sen med Liam...
Men först byte av bajs blöjja!Älskar Pippi tröjorna!

Kommentarer
Postat av: ewa

ja vem vill ge sig ut om man itne måste?? inte jag iaf..men i morgon måste jag nog..ska ju snöa varje dag..får väl se..annars få man åka in i mellandagarna haha (om de är bättre väder då?) så får man säga de tyvärr ingen julklapp förrens efter jul;)haha

2010-12-21 @ 15:47:29
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0