Ny vecka

Hejsan,försöker få Alina att sova förmiddagsluren men det går sådär!

Liam är på dagis,somnade påvägen dit. Han var rätt loj när jag lyfte ur honom ur bilen,somnade om stående där ute på backen,stackarn!
Blev morgon före 05 här i morse så inte undras på heller.

Vi satt och kikade på bygga nytt i går,hus alltså men njaaa,jag vet inte!

Tänk vad härligt det vore att flytta in i ett spritt nytt hus precis som man vill ha det,men dyrt!

Jag är så klyven om allt nu på huset om vi ska köpa det eller inte? Huset är inte som jag vill ha det just nu,renovera går ju men om man som jag vill ha öppen planläsning nere så är det omöjligt här!
Köket går att slå ut men vips så försvinner ett rum och antalet planerade barn!

Bygga ut?,ja kanske men då finns knappt någon tomt kvar sen,ååå det är så mkt som jag vill ändra på här som jag inte vet går.

Sen har vi den dumma uppvärmningen,direktel som kostar multum! Men man får ner kostnaderna rejält med pumpen och kaminen som idag är det extremt varmt här inne och det bara för att det är milt ute och då har jag inte ens eldat något!

Jag kommer alldrig kunna bestämma mig! Jag vill ha mitt drömhus men det finns inte på den plats jsg vill bo på-Stocka! Både jag & Fredrik trivs så bra här jue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0