Snart Fredag

Denna vecka har gått rysligt fort!

I morgon är det Fredag igen och helg kan man väl säga :)

Inga planer i helgen eller jo, vi skulle väll gjort det vi tänkt nu i flera veckor men som alltid slutat med att vi inte kunnat pga av förkyldningar,väglag osv det vill säga:BADA!

Vi får se helt enkelt hur det blir....

Hur ser eran helg ut?

Knäppt en massa bilder idag på busfröna men för att kunna lägga in bilder i från kameran krävs det att jag stänger ner modemet och det är inte det lättaste att gå i gång igen så jag orkar inte det just nu,får leta fram något som jag redan har lagt in tidigare idag istället :)

Krypa,krypa,krypaBusungen!

Skulle behöva en lekhage till Alina som jag kan sätta henne i när jag donar på här hemma som ex när jag ska få fyr i kaminen,tar ju en stund eller när man donar med någon annan syssla,har ju spjälsängen uppe i vårat sovrum skulle vara skönt att ha något typ i vardagsrumet,svårt nu när hon drar i väg på egnet håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0