Elda,elda

Kallt idag igen :( har även hört att det skulle komma mera snö :O Det behövs väll ändå inte va? Tycker det räcker med snö nu jag. Nu kan det börja tina upp lite & bli varmare & soligare ute i stället,fasst inte för varmt bara! Idag gäller det att elda för att få upp värmen & den stiger ganska snabbt som tur är.

I morgon är det Onsdag vilket betyder MiniKul ju :) Hoppas,hoppas att jag orkar gå på det! Vill ju så gärna för Liams skull <3 Idag blir det tandis för honom,lillskrutten! Jag minns själv hur hemskt det var att fara dit & det tycker jag änn idag. Han fick en eltandborste i går så nu jäklar han har borstat hela dagen i går haha. Nu har han fina tänder! Hoppas han inte tröttnar på den bara & tycker att den är lika tråkig som en vanlig tandborste.

Nee,jag ska nog måla lite nu,köpte pensel i går ju!

Kommentarer
Postat av: Emma (mamma till Viggo)

Ne, mer snö behöver vi verkligen inte! :/ Hoppas på mildare väder, så snön smälter sakta men säkert. Vill ha en fin vår (UTAN SNÖÖ)...



JA,imorgon är det Mini-Kul, ska bli sååå roligt ju! :) Hoppas vi ses där!



Kul att du ska måla, hoppas det blir bra!



Kram

2010-02-16 @ 18:36:01
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0